Vores eksperter til din rådighed
Kig nærmere og find ud af, hvem der kan give dig den bedste ekspertise i forhold til din forretningstransformation.
Preben fog Svendsen
12 år hos VKR Gruppen (ejer af VELUX tagvinduer og DOVISTA vertikale vinduer),
Senest som CIO og program-direktør for ERP-projektet “Window Light” i DOVISTA.
Tidligere CFO for DOVISTA Supply Chain, inkl. 7 fabrikker i Polen
Bestyrelsesmedlem hos P. Christensen (Mercedes forhandler) siden 2015
18 år hos LEGO, inkl. 10 år i USA. CFO for LEGOLAND Parks i Californien og CFO for LEGO Americas i Connecticut
Sander Dyrvig
7 år hos VKR Gruppen (ejer af VELUX tagvinduer og DOVISTA vertikale vinduer)
Senest som Director of Digital Business transformation i DOVISTA med ansvar for udarbejdelse af løsninger indenfor IoT, RPA og machine learning på tværs af DOVISTA
Tidligere Director of Business Compliance i DOVISTA med ansvar for master data, Business Process Management, og produkt konfiguration
7 år i forskellige positioner indenfor forretningsudvikling hos Bestseller’
Toke engell Mortensen
Senior Forretningskonsulent
7 års erhvervserfaring hos DOVISTA
Seneste 3 år som ansvarlig for Business Process Management med et team på 3 medarbejdere.
Ansvarlig for udvikling og dokumentation af DOVISTA proceslandskab samt udvikling af roadmap og strategy for Business Process Management (BPM), inkl. Test Management og Robotics Process Automation (RPA).
Opbygning af proces organisation facilitering af proces workshops, udvikling af Business Process Modeller, metodeapparat og værktøjer til BPM, Process Mining og RPA.
Jens Eriksen
Senior Forretningskonsulent
1 år hos JYSK i Business Development afdeling som Programme Manager med ansvar for Company Merging Process for to forretningsenheder.
11 år hos BESTSELLER
Senest med ansvar for Master Data Management afdeling og heriblant data governance og udvikling data concepter på tværs af virksomheden
Tidligere projektleder på forskellige forretningsudviklings projekter, heriblant introduktion af RPA løsning og organisation, New market entry og Competitive Compliance initiativer.
Gosia Gorlewska
Senior Forretningskonsulent
13 år hos Dovista (en del af VKR Gruppen: ejer af VELUX tagvinduer og DOVISTA vertikale vinduer).
Senest som Strategic Product and Technical Solution Manager med ansvar for blandt andet design og vedligehold af produkt konfiguration model i ERP systemer.
Projektleder på forskellige organisationsforandrings- og kompleksitetshåndteringsprojekter.
Tidligere som Product owner og Scrum master.
Casper Gjørup
10 år hos Kamstrup A/S, som ”Enterprise Systems Manager” med ansvar for virksomhedens forretningsapplikationer (ERP, PLM, CRM, QMS, CPQ, ServiceNow, etc.).
Seneste 3 år med fokus på analyse, selektion og implementering af nyt ERP system.
Tidligere ”Logistik konsulent” hos VELUX.
5 år hos Danish Crown A.m.b.A og Tulip Ltd (UK) som “Systems Manager” med fokus på driftsopfølgning og systemer til understøttelse heraf – inklusiv procesejer under SAP implementering.
Thomas Vestergård
Uddannet lager- og logistikoperatør ved FTZ Autodele.
5 år hos FTZ. Først som funktionsleder og dernæst som stedfortrædende afdelingsleder. 4 år som ansvarlig for indkøb og projektleder på et ERP-skift i en virksomhed med både ordre- og serieproduktion, samt en servicevirksomhed på hustandsvindmøller med stort fokus på sporbarhed og dokumentation.
2 år som produktionsansvarlig i en vækstvirksomhed med implementering af digitale styringsredskaber til at lave kontrolleret vækst samt en skalerbar produktion.
Senest hos Vredo Danmark med ansvar for et digitaliseringsprojekt, inkl. selektion og implementering af nyt ERP, timeregistering samt scanningsløsning til lager.
Julie Lindstrøm Antonsen
Cand.merc i Organisation og Strategi med fokus på digital transformation, forandringsledelse og medarbejdermotivation.
1 år hos Kvik A/S som Business Consultant på projekter i et stort digitaliseringsprogram, hvor fokusområderne blandt andet var på CRM, PM, MarTech, DWH og BI. Derudover med fokus på forandringsledelse og kommunikation.
Tidligere som projektkonsulent hos CEGO, kvalitetsmedarbejder hos Novo Nordisk, operatørvikar hos Færch Plast og som projektassistent på et forandringsprojekt i UBS, Zürich.
Har særligt fokus på procesoptimering og forandringsledelse.
Inge Nørgaard
Uddannet Akademiøkonom, ½ års fokuseret uddannelse i Innovation indenfor fødevarebranchen og senest i 2021 en Master i Ledelse.
9 år hos hhv. Arla Foods og Færch Plast. Hos sidstnævnte med ansvar for marketing, product management, produktionsteknikere, internt salg samt facilitering af strategiprocesser.
Senest 5 år som forretningsudviklingschef hos Vestjyllands forsikring. Med ansvar for marketing, forretningsudvikling og IT-udvikling (1 1/2 år). Med særlig fokus på beskrivelse af strategi, ledelse af tværorganisatoriske projekter, optimering af interne processer, Product Owner, udvikling af app samt implementering af Microsoft Dynamics 365.
Har særligt kompetencer indenfor kunderejser, kommunikation, forretningsstrategi og -udvikling, procesoptimering, tværorganisatorisk projektstyring samt ledelse og teams.
Andreas Kreutz Andersen
Cand.it i IT, Kommunikation og Organisation og bachelor i Informationsvidenskab og Erhvervsøkonomi.
Har skrevet speciale i samarbejde med Terma A/S med fokus på strategisk alignment mellem IT og forretning samt IT-Governance, digital transformation & Enterprise Architecture.
2 år som IT-supporter hos Aarhus BSS IT & Digitalisering.
Tidligere som webudvikler og -konsulent hos EP-TeQ A/S og med erfaring indenfor online markedsføring fra Aspera Digital.
Har særligt fokus på digitalisering og digital forretningsudvikling.
Susanne Jul Raben
Cand.scient. i Teknoantropologi med fokus på sammenspillet mellem mennesker og teknologi.
Tidligere som projektleder i direktionssekretariatet hos Herning kommune med fokus på udarbejdelse og eksekvering af digitaliseringsstrategier og udvikling af klimaplaner og bæredygtige initiativer på tværs af forvaltningsområder.
Har særligt haft fokus på identificering af brugerbehov og teknologianvendelse hos forskellige fagprofiler.
Har kernekompetencer indenfor tværfagligt samarbejde, kommunikation, projektledelse og digitalisering.
Camilla Broe Sørensen
Cand.it i IT, Kommunikation og Organisation og bachelor i Medievidenskab og Contemporary Communication fra Aarhus Universitet.
1 år som studentermedhjælper hos Cornerstones med ansvar for marketingrelaterede opgaver og support på kundeprojekter.
5 år hos H&M som salgsmedarbejder.
Erfaring indenfor tekstforfatning, korrekturlæsning og sociale medier.
Nathalie Ilsø Christensen
Diplomingeniør i Global Management and Manufacturing med fokus på Supply Chain Management, procesoptimering og kvalitetssikring og projekterfaring fra bl.a. Arla Foods.
3 år som studentermedhjælper hos DOVISTA primært med opgaver indenfor business process mapping og kvalitetssikring af data i forbindelse med ERP-implementering.
Senest ansat som Business Analyst i DOVISTA med ansvar for at sikre gennemsigtighed igennem værdikæden ved hjælp af data samt vedligeholdelse af deres proceslandskab.
Særligt fokus på procesoptimering og medarbejdertrivsel.