Vores eksperter til din rådighed
Kig nærmere og find ud af, hvem der kan give dig den bedste ekspertise i forhold til din forretningstransformation.

Preben fog Svendsen
Preben varetager typisk strategisk sparring overfor kunder i forbindelse med opstart af transformationsprojekter samt programledelsen af større og komplekse projekter.
Preben har mere end 25 års erfaring med ledelse af større og komplekse transformationsprojekter, herunder implementering af forretningssystemer for bl.a. LEGO Gruppen og VKR Gruppen.

Sander Dyrvig
Med erfaring fra projektledelse af større transformationsprojekter i +10 år, varetager Sander typisk program- og projektledelsen af større og komplekse projekter.
Inden skiftet til Cornerstones varetog Sander forskellige lederstillinger indenfor forretningsudvikling for VKR Gruppen og Bestseller.

Toke engell Mortensen
Senior Forretningskonsulent
Toke varetager typisk en rolle som assisterende projektleder i større projekter, hvor Toke kan påtage sig flere forskellige projektrelaterede roller ifm. ERP-projekter. Derudover varetager Toke projektlederansvaret på mindre projekter samt specialistopgaver indenfor Business Process Management og Test Management.
Inden skiftet til Cornerstones har Toke haft ansvaret for procesorganisationen, inkl. den komplette procesmodel og det tilhørende proceslandskab, i DOVISTA. Ydermere har Toke deltaget i DOVISTA’s ERP-initiativ over 8 år, samt opbygget og driftet en RPA-afdeling.
Jens Eriksen
Senior Forretningskonsulent
Jens påtager sig både projektlederansvaret og mere fokuserede områder som forretningsanalyse eller håndtering af Master Data.
Jens har i sine tidligere ansættelser hos BESTSELLER og JYSK arbejdet med mangeartede forretningsudviklingsprojekter og digitalisering, herunder fokus på ERP, RPA og Master Data.
Kristoffer Damgaard Rasmussen
Senior Forretningskonsulent
Kristoffer varetager typisk den overordnede projektstyring og driver aktiviteter som forretningsanalyse og procesoptimering.
Tidligere har Kristoffer haft ansvar for projektledelse for FTZ Autodele og Værktøj A/S, Fellowmind og AlfaPeople. Han besidder derfor en solid erfaring indenfor eksekvering af komplekse projekter.
Henrik Søndergaard Jensen
Med over 20 års erfaring inden for ledelse og digital transformation varetager Henrik typisk program- og projektledelse af større, komplekse projekter.
Inden skiftet til hos Cornerstones har Henrik blandt andet haft ledende roller hos Zizzi, DAO365 og Bestseller, hvor han har arbejdet intensivt med udvikling og implementering af forretningssystemer samt optimering af processer.
Julie Lindstrøm Antonsen
Julie påtager sig både projektlederansvaret og driver mere dedikerede områder som forretningsanalyse og forandringsledelse, og beskæftiger sig meget med bindeleddet mellem forretningen og leverandøren.
I sine tidligere ansættelser har Julie arbejdet som projektleder på digitaliseringsprojekter der hovedsageligt fokuserede på at skabe datadrevet beslutningsgrundlag.
Andreas Kreutz Andersen
Andreas driver udvalgte aspekter af projekter, primært indenfor områderne Business Process Management og Test Management. Han bidrager ligeledes som en hjælpende hånd for seniorkonsulenterne i gennemførelsen af forskellige opgaver indenfor projektbaseret arbejde.
Med en tværfaglig kandidatuddannelse med fokus på forretningsudvikling og –strategi gennem brugen af forretningsorienteret teknologi og organisationen omkring, evner Andreas at spænde bredt og favne en høj kompleksitet.
Camilla Broe Sørensen
Camilla har i sin stilling som forretningskonsulent en supporterende rolle på forskellige projekter i Cornerstones, hvor hun hovedsageligt har beskæftiget sig med opgaver relateret til Business Process Management.
Med en kandidatuddannelse i IT, kommunikation og organisation har Camilla en forståelse for sammenspillet mellem forretning, systemer og mennesker og har desuden en særlig interesse for forandringsledelse og kommunikation.